Overige activiteiten

Als U specifieke vragen heeft over de hieronder genoemde activiteiten (behalve Heren conditiegymnastiek) mag u altijd contact opnemen met Ilona van Weperen.


BBB

Dit is een training waar alleen spierversterkend wordt gewerkt. De BBBB’s (Borst, Billen, Benen en Buik) worden getraind maar daarnaast ook de rug, schouders en armen. De les wordt gegeven op muziek, waarbij gebruik gemaakt wordt van dumbells, kleine gewichtjes en dynabands.

 

 

 

Aerobicsmix

Een intensieve conditionele training. De training is een mix van step aerobics, (High/Low impact) Aerobics en spierversterkende oefeningen. 

 

 

 

 

Jazzdance

Bij Jazzdance kunnen er in de lessen allerlei mogelijke dansstijlen voorkomen. Denk aan latin, afrikaans, musicaldans, moderne dans. Elke les begint met een half uur conditionele dans als warming up. Daarna een half uur spierversterkende oefeningen, zoals ook bij andere trainingen. Het laatste half uur wordt opnieuw gedanst. Deze dans in dit half uur wordt in 6-8 weken ingestudeerd; elke week wordt een nieuw stukje aangeleerd.
Leeftijd > 25 jr

 

 

 

Keep Fit

U fietst en wandelt graag, maar zoekt een aanvulling om ook de rest van het lichaam fit te houden. Dan is Keep Fit iets voor U. Elke week wordt gewerkt aan de grote spiergroepen in functionele oefeningen. Niet alleen kracht maar ook soepelheid wordt getraind in een afwisselende trainingsvorm. Is het de ene keer bewegen op muziek, de andere keer is het een circuittraining, een (bal) spel en ..... bij aangenaam wellicht naar buiten voor bijvoorbeeld sportief wandelen.

Doelgroep voor Keep Fit zijn mannen en vrouwen van 50+.

 

 

Skigym / Winterfit

De voorbereiding op de wintersportvakantie begint thuis, in dit geval in de sporthal. De conditietraining en de oefeningen die worden gedaan, zijn erop gericht om blessures tijdens de wintersport te voorkomen, maar zijn ook prima voor mensen die de wintermaanden thuisblijven.

Elk seizoen wordt afgesloten met een gezellige “après-ski”.

 

 

 

Heren conditiegymnastiek

Gezelligheid staat mede voorop naast het harde werken aan de conditie in de sporthal. Warming up, circuitje lopen en een cooling down zijn de belangrijkste ingedienten van dit uur.

Leeftijd: > 40 jr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Copyright 2006 DSTV Peize

Voor vragen en opmerkingen over de inhoud van de site mail de voorzitter

Voor technische vragen mail de webmaster

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Copyright 2006 DSTV Peize

Voor technische vragen mail Joost Laan

Voor vragen en opmerkingen over de inhoud van de site mail Ate van der Veen


Terug naar home

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Copyright 2006 DSTV Peize

Voor technische vragen mail Joost Laan

Voor vragen en opmerkingen over de inhoud van de site mail Ate van der Veen